Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

: )

Publicerad 2008-10-07 18:20:22 i Allmänt,

Vilken underbar dag, jag kunde sova tills jag av mig själv klockan åtta;O Då tog jag och mamsen en promenad. Litte kallt kanske, men jag har börjat mitt nya liv så när jag börjar sent blire promenad på morronen. Rätt nice ändå!
Övningskörde även till skolan, det gick bra som vanligt;) inga älgar iaf!
Skolan gick väldigt fort och ja tog venprov idag, det är fan det enda som e kul me omvårdnad. Vet dock inte hur jag ska kunna ta det på riktigta människor:S jaja, man lär sig väl. Jag ska iaf inte jobba me sånt här sen eftersom jag verkligen vet vad jag vill bli nu. Flygvärdinna:D haha, jag kommer aldrig ändra mig igen=)
Ikväll blire träning, missar ugly betty men den smällen får jag väl ta:S kanske kan flytta träningstiden i framtiden? När jag kommer hem från träningen blire ju iaf desperate housewives. gaaah va bra det är! Och jag har inga läxor och det känns hur underbart som helst!
men nu ska ja packa väskan och åka o träna=)
Kysssss


























Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela