Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Hon håkii

Publicerad 2008-10-23 18:03:55 i Allmänt,

Idag va skolan väldiiigt rolig. Hade prov i naturkunskap. Ett av adom lättaste proven jag gjort=) så jäävla gooit, jag plugga massa i onödan;S men hellre det!
Filmen vi kolla på i samhällskunskapen va ba för hemsk. Den ska ja kolla på i helgen igen tror ja. Feeettt bra gripande.
imorron blire norge:) sakna mig inte för mkt och skicka inte massa sms, jag är så poooor:S
men det ska iaf såklart bli helt galet kanon bra! Får se när jag kommer hem, söndag elle nästa fredag. Den som lever får se, Du vet?

JAJA
Nu liggger ja på lovisas matta på golvet och dunkar musik som fan. Väntar på alla Loviisa ska raka sina ben LITE snabbare. Klockan sju ska vi på träning, vi e elit och det ska bli kul o röra på fettet!
harebraaalla
kysssss
min man

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela