Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Nööörge

Publicerad 2008-10-31 10:18:26 i Allmänt,

Norge har vart väldigt gooit vill jag säga. Det är där ja ska skaffa familj om nåra år hoppas jag=) gifta sig med en snygg, äckligt rik norrman. Bo i ett stort lyxigt hus som heter duga och kunna gå och handla massa kläder på lunchrasten. Det vore fan perfekt för mig. Det e verkligen min dröm, jag ska fan ha det så!
=)

Idag blire Öret me familjen..jag vill ba handla kläder tills jag dör. Synd att ja har begränsat med pengar bara;S
Senare ikväll blire nog kanske att åka till mina bröder=) Ni vet ju inte hur mkt jag har saknat dom iofs.
Nu blire biiilen
Kysss

HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela