Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Norge !

Publicerad 2008-10-24 14:43:21 i Allmänt,

Idag försov jag mig igen. Gjort det hela veckan. Tror fan inte lovet kunde komma mer passande. Jag är rätt slut av allt plugg den senaste veckan. Men nu äre fan över. Lov en vecka sen skolan en vecka, dock ett prov då:S men det går nog bra. Har ju klarat typ 100 prov den här veckan. Känns så jääävla underbart sköönt!
Sen efter den skolveckan blire apu i fem veckor. typ fram till julen nästan. Både roligt o tråkigt, men mest skönt tror ja. Kan va skönt att få tänka på annat än att plugga=)

Nog om skolan !
Idag är jag och marre dom lyckliga som får åka till norge. Ska bli jäävligt gooit=) har som sagt inte bestämt när jag kommer hem, men det lär ju iaf bli innan skolan börjar:P kanske på söndag redan:( men men
Nu ska ja kila och packa sen drar vii!
hare bra
Kysssss

Kommentarer

Postat av: Löövis

Publicerad 2008-10-29 21:14:18

kom hem nu snorunge jag saknar dig!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela