Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Övning ger färdighet..

Publicerad 2008-10-13 15:42:19 i Allmänt,

Åh va trött man var idag när man vakna. Jag är så jäävla trött att man alltid måste gå upp så tidigt..bara för att gå till skolan:S så jävla ovärt. Jag bara längtar tills skolan är över. För det är det värsta som finns:S Funderar på att byta linje, men det finns såklart ingen linje som liknar op och ja orkar ju inte gå om ettan. haha. Då läser ja hellre om sånt jag inte är alls intresserad av! Och blir en duktig undersköterska, lol. Jag vill inte ens jobba me sånt
På onsdag ska en inlämning va klar, på torsdag har ja två prov. På fredag ska bokuppgiften va klar. På måndag har jag två prov...:S Och ja har inte gjort nåt av det. Känns som om jag har lite att göra i veckan ungefär
Så idag blire ba plugga hela dan..ska verkligen försöka plugga oxå, men det är så trååååkigt me omvårdnad!
Men man ska väl inte klaga..finns såna som har det värre, faktisk
Förövrigt en vääääldigt tung förlust igår:/ ja tappa suget helt:P men men, det blir bättre
Nu ska ja kolla one tree hill innan ja ska börja plugga på riktigt:S
Kyssss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela