Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Torsdag

Publicerad 2008-10-09 16:38:03 i Allmänt,

Idag vakna ja klockan sex av att det regna ute. Kändes rätt skönt att jag kunde ligga kvar i min varma sköna säng. Det enda som saknades va du!
varit lite av en hurtbulle idag, klockan elva tog jag och molly en långpromenad i kylan;S sen har ja ba legat o kolla på desperate housewives. Det är så helt sjukt bra! jag blir gaaalen.
Ikväll blire träning me småkillarna:D Sen kommer andreas, maria och ellen hit och äter. Massa mys=)
sen ska ja försöka läsa lite historia, det känns faktiskt riktigt kul..
nu ska ja kolla one tree hill<3
kyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela