Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

<3

Publicerad 2008-10-08 18:43:34 i Allmänt,

fan vilken gooig dag det har vart. Slutade skolan klockan ett sen åkte jag hem. Tänkte lägga mig o kolla tv men nej! nu fåre va nog me tv tittande ett tag, några timmar iaf:) Så jag gav mig ut o sprang en mil ist. Kändes rätt gött när jag va hemma igen! Tänk om man skulle orka springa sådär varje dah, hade ju vart för bra assså=)

Förövrigt är jag ledig imorron, känns hur gött som helst. Och på fredag ska ja inte till skolan eftersom jag ska åka till katrineholm och hälsa på min faster igen:) Känns så jäävla underbart, ska inte till skolan förrän på måndag. Ni kan ju va hur aviss ni vill, vissa har det bra;) det e tydligt!
Men nu ska ja gå ut me hunden sen ska ja lägga mig i soffan och vänta på att Grey's ska börja:D
hare braa
Kysssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela