Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

One step at a time

Publicerad 2008-10-19 20:42:21 i Allmänt,

Galet vilken soft helg det har varit. Massa mys och plugg typ.
Igår blev det såklart stjärnor på is. det är fan galet bra. Och markus är typ hur goooig som helst. Jag är kär!
Syster har vart hemma oxå, men nu har hon åkt igen. Känns trist som vanligt. Men om två veckor kommer hon hem igen. Hur jag längtar:)

Känns kanske litte små jobbigt att min mobil e pajas;S Den funkar inte alls. Känns tungt eftersom jag typ är beroende av musik..hur ska ja överleva tills torsdag när pappa kommer hem o styr upp nåt vettigt!?
jaja, nu ska ja lägga mig i sängen och plugga;( har prov varje dag den här veckan förutom på fredag. Det känns nästan värre än mobilen..
Men jag pluggar väl sönder en dag i taget elle nåt..
Hööööörs!
Kysssss



So close, but so far away

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela