Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Underjordens gudar..

Publicerad 2008-10-15 20:46:15 i Allmänt,

Jag funderar på att styra klassfest ihelgen, OP2. Har bara bjudit lite mindre än halva klassen, men jag kallar det klassfest ändå. Ni som har blivit bjudna behöver väl inte säga nåt till dom som inte är bjudna? skulle va onödigt om det kom ut liksom:S Det är såhär vi kan få en bättre sammanhållning i klassen tror jag, mindre grupperingar och så..

Alltså..hur lågt kan man sjunka känner jag?:S
jaja, jag har gett så många chanser..jag ger inte en till! tyvärr

Idag sluta jag klockan ett, det va mkt skööönt. Övningskörde hem sen blev det en promenad dirr.
Resten av dagen har jag pluggat och skrivit lite arbeten och sånt som behövdes göra.. men nu äre gjort och det känns så obeskrivligt skönt. Imorgon har ja två prov, känns ju mindre skönt. Men de är ju oxå snart över och jag hoppas jag klarar dom iaf=) 
Kommer sluta väldigt sent imorron;S typ halv fem cirkus..då blire hem o plugga engelska sen blire att träna=) 
Snart äre helg.
Förövrigt kommer min älskade syster hem inatt. Ska bli så galet underbart och få träffa henne, känns som om vi inte har träffats på en evighet;( Missss!
men nu ska ja plugga lite till innan grey's börjar
Take care!
Kysssss


She's a maneater

Kommentarer

Postat av: batman ;)

Publicerad 2008-10-15 21:17:03

smidigt att du skriver de här då xD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela