Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Du kan va bra, jag kan va sämst !

Publicerad 2008-10-18 17:41:33 i Allmänt,

Nej, absolut ingenting har hänt..
har inte haft ork och tid för min blogg dom senaste dagarna känner ja. Haft sjukt mkt i skolan.
Samhällskunskapsprovet gick iaf bra. Så jäävla gött, hade inte orkat gö omprov på freda
har tillräckligt mkt iaf.. två prov på måndag, så det blir att plugga som en jude idag o imorron. Så jäävla opepp!
Nu ska jag käka, sova sen springa
hejdå han dansade inte..




And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela