Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

What goes around comes around..

Publicerad 2008-10-10 10:18:45 i Allmänt,

Jag fattar inte vad vissa håller på med. Allt verkar va så jäävla planerat..
Det har typ blivit nåt slags spel, och ja tänker inte sluta spela nu! fuck you
jaja, din förlust!
Idag ska ja ba soofta kotte hela dan. Har sån träningsvärk så det går inte att beskriva.
Inatt sov jag typ ingenting för det lät som om det gick nån på altanen:S jag hatar att ha mitt rum mot altanen. Inte kul!
Förövrigt spela vi typ lite match på småkillarna igår, oj va duktiga dom va. Men vi kämpa på bra. Börjar få igång spelet typ:D haha kanske första gången på 100 år. Det är värt:)
Det känns så jäävla taggat för match på söndag mot typ forshaga tror ja? aja, vi måååste iaf vinna. Visa att Degerfors IBK Dam kan så jäävla mkt ;)
Ne nu har ja viktigare saker för mig
hörs da
kysss


Dream catch me when I fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela