Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

3 Dagar!

Publicerad 2008-09-07 19:14:28 i Allmänt,

Nu börjar jag bli väldigt pepp på att dra till turkiet. Det regnar hela tiden jag blir bara mer och mer deppig.
Jobbigt för er som inte åker utomlands, vissa har det bra;)

Min helg har vart helt okej. I fredags åkte jag bil hela kvällen/natten. Kändes som om vi åkte genom hela sverige? det gjorde vi dock inte. Kom iaf hem tjugo över fem. Trött som jag var somnade jag innan jag kommit i säng ungefär. Sov för ovanlighetens skull till klockan halv tre. Men det var jag mkt värd=) lördagen va seg, så äre alltid när man vaknar sent. Man känner sig helt borta! Men sprang iaf en mil, synd att jag missar minimaran på onsdag. Jag är fan i form nu;)
jaja, sånt är livet. Man kan inte vara med om allt. Ist söker jag mig mot varmare breddgrader vilket jag tycker jag gör helt rätt i.
Idag har mina älskade syskon vart hemma. Det är alltid lika kul. Mina syskon har verkligen humor, man kan aldrig få tråkigt. Det gillar jag skarpt;) Stackars jonna som flyttar från det här..
Annars har min söndag varit rätt soft. Kom nyss in från en promenad på en mil. så jäävla gött! synd att det började regna lite mkt när jag hade gått halva vägen. Jag blev blöt och fröös! det va mindre värt alltså. Så nu ska jag basta sen blire att packa lite=) snart slipper ni mig på en vecka!

hare göttt
kysss
'

She's a loser
But you choose her

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela