Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Baby be back soon !

Publicerad 2008-09-05 17:56:15 i Allmänt,

Fredag, rätt skönt. Har lite mkt träningsvärk efter en ngt jobbig idrott? Det va skönt, jag kunde inte stå i slutet.. Men Jag Blev så pepp att jag var tvungen att springa 7 km när jag kom hem=) det va nice som fan, jag blev inte ens trött..duracell?;) nerrå

jaja, Idag blire att skriva ett arbete då. Vill ha det gjort innan jag åker på onsdag. Det är snart! har massor att göra i skolan känns det som, fast det har jag inte:) men men, lite plugga lär det ju bli i helgen. Men hur värt känns det inte att sätta sig på flyget på onsdag  och få sola och bada i en vecka:D ska tänka på alla andra som får gå i skolan och hare gött;) 
Min farbror har även kommit hit idag, ja det är alltid trevligt=) Så imorgon åker han och pappa till dalarna så får man inte se pappa på ett ta heller! sånt e livet elle nåt..
nu blire att plugga lite hörs
kysss


Livet har verkligen sina goda stunder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela