Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

=)

Publicerad 2008-09-30 19:41:14 i Allmänt,

Jag tror jag har blivit sjuk, jag är typ hur trött som helst. Kan äta hur mkt som helst..och ibland blir jag så galet törstig:S
jaja, imorgon börjar mitt nya liv. Motion och massa plugg, kompisar o fest på helger. Jag vill nog trots allt kanske bli läkare..polen dirrr!
Skolan va rätt seg, kan väl inte bli nåt annat om man e astrött. Blev ingen träning för mig idag heller, tvungen att plugga till provet på torsdag:S uuusch, jag är glad om jag får G..
imorron blire ännu mer plugg och ridhuset=)
Men nu ska ja plugga så ja kan kolla ugly betty och desperate housewives:D galet braa elle
kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela