Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Kände ni hon som inte kunde prata ! ?

Publicerad 2008-09-19 16:59:29 i Allmänt,

Galet trött jag är på allt just nu. Det är jätte kallt och regnar. För tre dagar sen låg jag och sola vid medelhavet just nu. Hur kunde det va över så fort?:S Sverige är ju deppigt året om.
Känner verkligen för att hoppa av skolan just nu. Ba massa prov o skit man orkar ju faktiskt nte:S
Önskar bara att Jonna va här nu och fick mig på bra humör. Tycker faktiskt synd om dom som är i min närhet just nu, jag är så jäävla grinig och arg. Men det blir nog bra. När jag flyttar till turkiet om drygt 1,5 år. Så jäävla underbart ska det bli. Behöver ny mijö!

Aja, orkar inte tjata om allt jobbigt som vissa andra ständigt gör. Det kanske smittar..?
Idag va det iaf orientering på idrotten. Jag och julia sprang på 20 min. tror ingen i klassen slog det faktiskt? Inte för att det spelar nån roll men liksom det kan väl va kul att va stolt över sig själv nån gång !? inte allt för ofta..
Ikväll blir det lugnt, känner mig inte på humör för att göra något alls. Och så kommer pappa hem oxå så man vill ju va hemma. Hur jag har saknat honom:( Äntligen får man träffa honom, världens bästa pappa!
Nu blir det One tree hill mys!
Kyssss!
 

One of these days maybe your magic won't affect me
And your kiss won't make me weak
But no one in this world knows me the way you know me
So you'll probably always have a spell on me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela