Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Migrän !

Publicerad 2008-09-29 14:26:07 i Allmänt,

Jobbig dag, har inte sovit allt för mkt inatt..det är så jävla mkt o tänka på just nu. Jag har verkligen ställt till det, det har jag. Men känner dock att det är ju lite så att det är mitt liv. Jag väljer vad jag vill göra, om jag sen kör till det för mig själv..är ju min ensak. Vissa saker blir som det blir, jag kan inte rå för allting. Jag kanske inte glömmer snabbt, men jag vill försöka gå vidare....

Jaja, man ska nog inte bry sig allt för mkt om va alla andra tjatar om.
Nu sitter jag i skolan och har så jäävla ont i huvet. Värsta jag vart med om, kanske!
Nu ska jag iaf snart åka hem och gå ut o gå me mamma. Sen blire nog att basta elle ta ett riktigt varmt bad:)
Sen på det blire massa plugga. Har ingen aning om vart orken ska komma ifrån men. Känns faktiskt som om jag har feber oxå. Så jävla surt om jag går o blir sjuk nu, då kan ja varken träna elle va i skolan. Och jag orkar verkligen inte missa provet på torsdag eftersom jag redan missade två prov när jag var i turkiet. Jag lär be till gud ikväll innan jag ska sova!
Nu ska jag läsa KT!!!!
kyssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela