Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Mod vilja gläjde ! <3

Publicerad 2008-09-26 16:42:37 i Allmänt,

Ingen skola för mig idag, vart hemma o taggat för matchen.
Alla måste hålla tummarna för oss. Krossa storfors!
Idag kom pappa janne hem, så underbart. Huset är rätt fullt me folk, jag älskar det. Min släkt är typ det bästa som finns ! <3
Nu ska jag packa väskan och dra, hare bra
kysss
We can do it, yes we can!;)
Go Degerfors<3

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2008-09-28 16:52:59

nååååååå! tänk att den där lilla pluttvaplen har jag hemma hos mig :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela