Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

nytt inlägg!

Publicerad 2008-09-21 10:47:46 i Allmänt,

Så sjukt jävla mysigt, kan typ inte fatta att det är sant!
Skönt att det är skola imorron. Idag ska jag göra mitt arbete om naturliga smärtlindringsmetoder, det är fan intressant.
Har även lite annat man skulle kunna plugga på men tvek om det kommer bli för mkt gjort alltså.. det är som vanligt med mig

Eftersom jag inte har alls mkt plugg idag kan jag lika gärna berätta om min underbara resa som sprang över mig ungefär..
Det hela började den 10 e september, min lyckodag. Jag vakna på morgonen och skulle till skolan och ha två lektioner. men eftersom jag var sjuk så åkte jonna och jag och hämta lite böcker bara och tog farväl av min älskade klass, jag skulle ju va borta en evighet! Min dagliga otur att va sjuk på världens bästa dag ungefär. Skitsamma.
Marie och jonna skjutsade oss till flygplatsen, det regna och va jättekallt. Kändes för jävla bra alltså!:)
På flygplanet fick jag feber och va så förkyld att jag inte alls kände va maten smakade. ovärt! O Trodde jag helt ärligt skulle dö när vi landade. Mina öron gjorde så fucking ont:S smärta..
cirkus klockan ett på natten va vi framme på hotellet i alanya. Så jäkla gött vare!
Sen började livet, som slutade så snabbt:P
Så jäävla gött att ligga vid medelhavet/pooolen och sola. Det fanns så många fina turkar på mitt hotell, så jag föredrog ju att ligga vid poolen;) skämt åsido!?
man kunde ju iaf tro att vissa av dom fick ögonen i julklapp! haha..fatta hur mkt dom kolla:S jobbigt mkt!
En som jobbade på hotellet gick rakt ner i trappentill  poolen när han prata me mig som låg på en luftmadrass i poolen. hahaha! har ja nånsin skrattat så mkt? stackarn, han fick nog ont:D
Dom övriga dagarna såg ungefär likadana ut. På morgonen när man satt vid poolkanten blev man som vanligt i puttad.
Fick isbitar på sig..is kallt vatten.
Nog om jobbiga turkar. Vi träffa massa trevligt folk=) bla från hällefors. haha, aldrig träffat killar me så bra humor!

Kändes tungt att vakna på onsdag morgonen när man skulle åka hem..jag trivdes nog för bra i turkiet! Åka buss till flygplatsen i 1,5 timme. Lyssna på musik som bara fick en att längta tillbaka. Det är fan deprimerande att allt som har sin början har sitt slut. När vi efter en hel del väntan kom på planet och skulle åka i väg blinkade belysningen på planet. Dom sa att det va nåt elfel och jag började direkt tänka på vilka ja skulle ringa till om vi störta vilket jag va säker på att vi skulle göra! haha va fjantig man e men tänk dig själv, inte så kul! Typiskt att det ska va så mkt luftgropar hela tiden oxå..
Man fick sig iaf en chock när man klev ur planet i ett svinkallt sverige. Man kände hur galet aviss man va på alla dom som skulle åka till turkiet då. men men, nästa år blire turkiet hela sommaren, jag ska jobba där! ;)
Finns så mkt mer och berätta men jah har ingen ork.

nu blire att va social och plugga medans vissa hare bra o sover;)
see yaaa,
kyssss<3


Kommentarer

Postat av: Hällefors

Publicerad 2008-09-24 14:14:51

Det är väl klart att hälleforsare har humor ;D hälsa morsan !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela