Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

To fast for love ! ?

Publicerad 2008-09-08 21:01:49 i Allmänt,

RESFEBER !?
Tjockasmocka börjar bli skakis.
Kalla fötter!
Hon är på Rysskonsum och bunkrar gottor. Tomteskum och sura remmar dövar ångesten.


Idag har jag packat klart ungefär, känns som om man inte har packat nånting..aja, huvudsaken att man har med bikini och läppglans. Det klarar jag mig länge på;) haha! Jag är så galet nära turkiet nu. Har dock två nätter kvar i min stora, tomma säng..men det får gå det med!
Har iaf typ ungefär inget kvar i skolan..imorron återstår att se om jag fick ledigt elle inte, åker ju i vilket fall som helst såklart. Men dåligt om jag inte får det. Jag ska liksom på släktträff!
Men nu ska jag kolla film och feta mig som dom andra!
Kyssss

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2008-09-08 21:15:26

du glömde berätta om tallriken ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela