Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Tyranner !

Publicerad 2008-09-25 22:19:02 i Allmänt,

Äntligen!
Imorron är det fredag och den person som jag älskar mest kommer hem. Känns det något underbart kanske!? verkligen! 
Imorgon får jag se om jag går till skolan, känner mig inte så pigg asså:S tror jag faktiskt har litte feber, inge vidare men bättre att va hemma och chilla inför matchen. haha men det blir bra. Vi känner oss väl rätt taggade för en vinst, känns bra. Vilja kan va starkare än klass, de ni! 
Förövrigt har jag spenderat min eftermidda med lovisa. Vi feta oss med pizza och Euro trip. haha galet kul elle?
Sen blev det stress till träning med en cykel som hade mkt luft i däcken.. noot=)
Nu ska ja plugga samhällskunskap
kysss



Kommentarer

Postat av: Joshee

Publicerad 2008-09-25 23:15:50

viljan kan göra allt !

Postat av: Löövisa

Publicerad 2008-09-25 23:29:05

härlig eftermiddag, fler sånna åt oss :$

å vi ska ha en jävla vilja imorrn ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela