Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Noia!

Publicerad 2008-09-28 15:14:54 i Allmänt,

Dålig uppdatering i helgen. Haft så mkt annat viktigt för mig.
I fredags vare match mot storfors. Vi gjorde två mål, faan va synd att det inte räckte till en seger:P haha! Men det gick väl bra iaf, vi har ju itne spelat ihop oss nånting så. Om vi va bra nu hur kommer det bli sen? Akta er för Degerfors IBK Dam, vi kan om vi bara vill;) <3
igår blev det utgång eller vad man ska kalla det.. haft jävligt mkt roligare men bättre än att sitta hemma.
Sov hos angelica efter lite trubbel med hur ja skulle komma från kga till henne. Men det löste sig som alltid=)

Nu har precis moster och Leif åkt hem, och snart åker jonna tillbaka till norge. Och imorgon åker pappa igen. Känns så oerhört tungt faktiskt :( Det känns ju inte direkt bättre av att ja måste plugga samhällskunskap hela kvällen, men det vet jag själv att jag inte orkar. Jag ska gå ut o gå me mamsen istället=) jag orkar inte bry mig så mkt om skolan längre, jag vill hellre leva livet! haha
Nästa helg hoppas jag det ev blir malmö. Skulle faktiskt va så grymt kul:D Jag är fan värd det.
Men nu ska jag säga hejdå till jonna:(
hare braa
Kysss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela