Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

<3

Publicerad 2008-09-09 22:27:58 i Allmänt,

För två månader sen tänkte jag att den 10 e september aldrig kommer komma typ..men nu äre helt plötsligt imorgon. Känns det något overkligt eller!? ja men verkligen. Jag har verkligen längtat enormt mkt och nu äre imorron=) Finns nog inte ord för hur underbart det känns nu. Tycker det ska bli helt underbart kul att flyga också, för en vecka sen va jag lite halvskraj och tänkte att jag kommer nog dö. Men hur många plan störtar varje dag? typ inget, risken att jag dör känns liten! Jag älskar ju att flyga och ska ju faktiskt ev bli flygvärdinna;)
Idag har jag iaf packat klart verkligen allting. Så imorgon äre bara att gå upp klockan halv nio och fixa lite och dra till skolan en stund, börjar tjug i tio och slutar kvart över elva. Det duger! Sen blire ev pizzakek me syster, en avskedsmiddag liksom;) haha! Sen klockan halv tre blire flygplatsen dirr. Några timmar senare kommer jag befinna mig i turkiet! galet egentligen..

nu blire att soova, måste vara utvilad imorron!
Ha det så bra alla, hörs om en vecka typ=)
Kyssssss





You're my world!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela