Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

It's too close for comfort

Publicerad 2008-09-24 17:14:37 i Allmänt,

Idag när jag vakna kände jag mig mer död än levande, det är så otroligt att gå upp vissa dagar. Idag typ, ville bara va sjuk och få ligga kvar i min underbara säng. Men icke, det va ju bara att inse att livet är hårt ibland och gå upp. haha!
Skolan gick rätt fort, förövrigt har det vart en väldigt rolig dag. kanske för att man va så sjukt trött att man tyckte allt va kul!? ingen aning!
Ikväll blire iaf lite plugg och massa tv. Jag har börjat kolla på tv asmkt, det är fan lite crazy kan jag tycka. Men ack så skönt det e och ba ligga på soffan och halvsova:D
Det börjar närma sig fredag och det ska fan bli lite nice me en match. Det va så länge sen!
Underbart att syster kommer hem på fredag med, Jag saknar henne jättemkt, verkligen!
<3
Men nu ska jag kolla tv och plugga litte=)
kysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela