Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Jobbigt att ...

Publicerad 2008-09-23 17:30:03 i Allmänt,

Jobbigt att jag kommer göra provet om blodtryck den 20 e oktober. Det är en evighet kvar och jag kommer ha glömt allt. Men rätt soft o slippa plugga nu iaf=) Skolan va ovanligt seg idag, det enda som va kul va när vi fick börja ta venprov. hahaha! det gick bra för mig, jag va stolt över mig själv igen, även fast man inte får vara det.. oops!
Ikväll blire ju plugg, samhällskunskap, historia och omvårdnad.. Så jäävla pepp. Lite gött att det blir träning på det oxå.
Jag har blivit lite av en tidsoptimist. Det är galet!
Förövrigt ser jag fram emot träningsmatch mot storfors på fredag, noot. Man vet ju hur det kommer sluta. Men ja ska fan slita. Springa benen av dom, haha. Min starka sida elle inte=) jaja, det är fan bara en helt oviktig innebandy match som skulle va lite kul att vinna. Men jag vet att vi kan, om vi vill!
jag känner mig iaf villig på fredag, hahaa!;)
Nu blire att plugga som vissa andra nördar. noot
kysss

haha, underbar bild från den 10 e september. ja, jag skulle kunna byta med dom som åker imorron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela