Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

090413

Publicerad 2009-04-13 13:42:12 i Allmänt,

Vilken underbar dag, typ molnigt. Idag kan jag spendera min dag ute:) mys !
Sov hos älskliingen inatt, han är mys ! kl halv elva idag kom pappa och hämta mig och vi åkte till min bror. Kom typ hem därifrån för 10 min sen, och nu ska jag snart sova en liten stund. För jag kan ju va tröttt ! Sen blire att ta en för lång promenad. Och ikväll kommer min bror och hans familj hit och kekar tacos ! o hoppas verkligen hilding sover här inatt ;) <3
Förövrigt äre Sköönt att alla andra har skola imorron, men inte jag och op2;) vi har lov en dag längre. Elit ! Känns bra, blir dock massa plugg imorron eftersom vips uppgiften ska va inlämnad på onsdag och vi har även prov i djup ventrombos då:( och på torsdag ska fyra inlämningar va klara. Dock är alla dom redan klara:) men vi har iaf mkt och göra på op just nu, men härda. Snart äre sommarlov :D
men nu ska jag duuscha sen soova :) harebralla!
Pusss



Os i Turkiet 08 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela