Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

090414

Publicerad 2009-04-14 14:39:26 i Allmänt,

Sista dagen på lovet. Känns faktiskt bra. Det är underbart att sakna skolan faktiskt..
inatt sov älsklingen här men han fick gå upp vid sex för han hade ju skola;) dock gick ju jag oxå upp då och tog en långpromenad me mamsen, nu har mitt nya liv börja. Ska inte äta godis på ett år, får dock se hur det blir med det:D men ja skulle må bra av att klara det !
Idag har ja o mamma även vart på mitt jobb och fixat lite så ja får min lön den 25e;) ja längtar som bara den. Första gången ja får lön :D haha !
Men nu ska jag snart börja plugga och gö klart vips grejen. Om nån i min klass fattar hur man ska gö me åtgärderna kan ju den personen höra av siig !
men nu blire dusch sen pluggg:( synd förresten att ja missa att ja hade körlektion igår;S kan man verkligen ha det på annandag påsk!? vi fira ju.. men men
hare bra, pössss



9 år sen känns som igår;$

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela