Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

090415

Publicerad 2009-04-15 18:23:17 i Allmänt,

Fint väder idag med. Och vet ni, det är faktiskt vår. För det är inte minus grader på natten, då äre verkliigen vår !
Inatt sov ja hos ,om hilding :) myys ! skolan gick bra oxå, sluta 14.20.
Och idag har jag pluggat lite och ska snart åka till älskliingen. Film och massa mys, och lite plugg faktiskt:S det kan inte hjälpas !
Imorron börjar jag min dag med att vakna upp me min favorit sen blire körlektion kl tio. Rätt sööft, slipper skolan ett tag iaf =)
Men nu ska jag fixa lite, Glöm inte filmen !
hare bra, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela