Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

090426

Publicerad 2009-04-26 14:38:31 i Allmänt,

tyvärr har jag inte orkat min blogg den senaste veckan. Men nu blire annnat !
Ihelgen blev det masssa hilding =) o igår va ja i öret me mamma, cissi och jonas. Galet varmt faktisk !
ikväll blire att plugga lite och så.. imorron äre nationella, muntligt i engelska. inte så jävla pepp kanske men:S det går nog bra. Och på tisdag kommer jonna hem. Och det är faktiskt snart, jag saknar henne !
Men nu ska jag ut och gå lite. hare bra, pösss

Om jag lever imorgon
spelar ingen roll alls


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela