Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

10/4

Publicerad 2009-04-10 14:33:15 i Allmänt,

Rätt skönt med fredag. Jobbet igår gick asbra som vanligt, bara för att jag e gooo ;)
efter jobbet blev det att åka hem och duscha o åka till bror en stund. Sen kom ju älsklingen hem från sälen, så han kom hit och sov här inatt, hur jag har saknat honom ! <3 pussss
Men idag blir det iaf att köra litte bil, sen fixa sig och dra iväg på 18 års kalas me min damer;) masssa myyys ! Och allt känns så underbart och jag behöver inte sova själv inatt=) han är bra !
men nu ska jag klä på mig och åka till dfs, höörs :) pössss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela