Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

12/4

Publicerad 2009-04-12 16:33:38 i Allmänt,

..Kom hem för en stund sen, vart ute o övningskört lite i det fina vädret. Själv kan jag knappast va ute eftersom jag är så känslig mot solen såhär tidigt på våren, det blir bättre till sommaren !
I eftermidda blire att plugga lite, kanske försöka ta en promenad men tvek, huvet gör så ont =/
men ikväll kommer iaf min bror, maria och ellen hit och äter, massa mys. Sen efter det blir det att åka till min favorit och sova där, om inte mitt huvud har sprängts innan det. Den som lever får se !

Just nu gör jag ingenting, väntar på att det ska bli kväll. Sitter o kollar lite kläder. Kanske hittat världens snyggaste jacka. En kort skinnjacka, det känns så himla rätt just nu ! aaow, top notch !
Men nu ska ja kolla klart här sen blire att plugga litttö :(
ha en bra dag  ! kysss



hur snygg är den inte dååå!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela