Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Publicerad 2009-04-17 16:45:47 i Allmänt,

Idag vare ingen skola då, riskettan;S sjukt tråkigt men nu är ja lite närmare mitt älskade körkort !
Förövrigt vet ja inte va ja ska skriva.. kan känna mig rätt sviken vid det här laget, men men. Nu har jag lärt mig, man släpper inte vem som helst in på sitt liv ! Tur att ja har jossan och emily, dom är så jäävla oslagbara, älskar er.
Just nu har ja feber och mår skit...så ikväll blire att ligga o kolla tv typ=/ och sakna min hilding !
men nu ska jag ringa sis. hare bra, pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela