Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

4/4

Publicerad 2009-04-04 16:45:44 i Allmänt,

Jag har lov. Det känns typ rätt skönt, men det blir dock att plugga massa körkort. Jag fyller ju 24 e maj, känns som imorron;S just nu känner jag att jag skulle vilja fylla i juli eller nåt. För vi har så jävla mkt i skolan just nu, jag hinner typ inte med att plugga teori oxå:S men nu ska jag ta tag i det på riktigt. Jag orkar inte va lat längre !

Förövrigt blev det örebro med mamma efter skolan igår, myyys ! Och jag bara längtar tills vi ska flytta. Känns så jävla underbart eftersom jag inte ska byta skola elle nåt sånt. Kan lika gärna åka buss från öret till kga varje dag, det är värt !

Igårkväll kom hilding hit och sov här. Massa mys !
Eftersom jag är hurtig nuförtiden gick jag en mil när herbert hade åkt hem ;)  för jobbigt och det va så varmt. men men, häärda !
Ikväll blire att ta en till långpromenad sen kommer älsklingen hit så ska vi kolla robinson, haha det är så jäkla bra !
Men nu ska jag fortsätta paacka, hare bra, pösssss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela