Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

5/4

Publicerad 2009-04-05 14:19:14 i Allmänt,

Idag är det söndag och ingen som helst ångest för att det är skola imorron, os ! ingen skola förrän nästan onsdag, inga fel på mitt påsklov !
Inattt sov min favorit här, synd bara att han åkte till sälen idag:( men men tillbaka kommer han ju såå

Förut idag cykla jag och mamsen till min bror och käka och litte så, sen cykla vi hem igen. Så jag har iaf cyklat 1,5 mil idag. Inga fel.
Har ingen aning om vad man ska hitta på idag, men jag måste iaf övningsköra lite me pappa. har körlektion på tisdag igen, töliigt !
Men nu blire bastun, vädret är inte föör rockigt idag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela