Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

6/4 Töppen !

Publicerad 2009-04-06 20:25:54 i Allmänt,




Vakna kl halv tio och tog en långpromenad på 1 mil, idag vare äckligt varmt och gå med på tok för varma kläder kan jag lova. usch, och massa ont i huvet för det va så fint väder. Vi gillar vädret men inte huvet ;)
Sen blev det och plugga massa teori, körkort ! När man har börjat plugga går det faktiskt rätt bra. Vet ni hur pepp jag är på att ta körkort just nu eller!? ska nog plugga hela natten.
Imorron har jag körlektion kl åttta, lite tidigt men helt ok. Efter det blir det teori mellan tio och tolv sen ska förmodligen jag och marie sitta och gö massa pärmar hela dan. Kan kännas lite lärorikt ;)

Idag äre 2 månader sen mitt hjärta dog : ( Känns så jävla jobbigt faktiskt. Men det känns för bra att vi ska flytta, slipper man gå o kolla efter molly hela tiden. Det är jobbigt men
Här finns du kvar ! <3

men nu ska jag som sagt plugga teori så jag kan få mitt efterlängtade körkort !
Hare så bra, hööörs pöss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela