Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

8/4 Jobb !

Publicerad 2009-04-08 18:27:08 i Allmänt,

Idag är jag ovanligt sliten, gick upp halv sex. Jobba från sju till typ fyra. Lite övertid för att det är så jäävla kul ! hade dock väldigt mkt och göra idag men det kan ju va roligt ;)
Efter jobbet blev det o käka lite pizza me lovisa. Så nu mår man typ dåligt för man känner sig fetast i sverige. Hårt !
ikväll blire såklart att kolla hockeyn:) jag hoppas verkligen hv vinner, jag är fan lite besviken att dom inte vunnit fler matcher=/ hallå, hv smeker ju!? tydligen inte i år.. aja, än finns det hopp men det känns som guldet går till äckliga fbk den här gången.
Efter hockeyn blire att sova dirr, jag är rätt trött och har ont i huvet =/ men imorron börjar jag sju och slutar halv två, så jäkla skönt ! :D och sen kommer min sötnöt hem imorron oxå :) massa mys !
Men nu blire bad och vänta på att hockeyn ska börja, take care !
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela