Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Jonnna !

Publicerad 2009-04-18 12:42:33 i Allmänt,

Jag har avbokat min uppskrivning o upppkörning:( blir så jäävla mkt i maj jag orkar inte. Men jag har mitt körkort i början av juli iaf :) förhoppningsvis alltså.
Inatt sov hilding här. Vet ni, hilding är en riktig vilding ! och nu har han precis åkt hem. Så nu sitter jag här o väntar på att min ipod ska laddda litttö innan jag ska ta me han ut på en riktigt lång promenad.
Senare blire att åka till jossan:) sen sova hos hildiing, men nu ska ja byta om o gå litttö. hööörs
pusss

saknar så jävla mkt :( <3

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-04-21 00:26:19

Jag kommer hem nästa tisdag ! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela