Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Back !

Publicerad 2009-08-22 10:23:13 i Allmänt,

4 veckor och en dag sen, nu har skolan börjat och det funkar väl rätt bra, förutom att det börja me att man ligger efter lite i samhällskunskapen haha, sen tvåan. illa ! men men
i onsdags kom ja hem från turkiet, så jävla dyng skönt. Saknar det som fan, men angelica och jag har planer på napa i september, det vore väl nice ? ;)

men nu ska ja lägga mig i sängen för ja e lite småsjuk;/ hare bra
peace!



och jag har klippt håret kooort, like it ! 

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-08-22 12:19:40

du gör mig också sugen på att klippa av mig håret, snyggooo

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-26 10:56:49

vore underbart! får vi titta upp <3

Postat av: Jonna

Publicerad 2009-09-01 15:56:27

Fyfan vad snygg du är syster, passa skit bra i kort hår ! :D

Dessutom tycker jag inte att ni ska åka till Napa i september, inte om ni vill till Napa pga. den orsaken alla andra åker dit för (festen) ! Tycker ni satsar på något annat mysigt o varmt ställe istället och laddar upp rejält för det sista underbara året i gymnasiet.

Sen tar ni Napa vid studenten, då vill jag lova att det är fest där ! :D

Men ni gör såklart som ni vill :)



Saknar dig min stumpis ! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela