Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

091202

Publicerad 2009-12-02 10:28:58 i Allmänt,

Sjukt fint väder idag, dock väldigt kallt men det är skönt :) snart blire nog snö.
Idag blire och plugga, inge kul men jag måste.
och jonna åker till new york idag, jag vill ju oxå. Fatta va underbart, men det blire ju för mig med snart så. jag ser framåt ;)
Men nu har jag annat för mig, ha en bra dag ! pusss

Jag kommer nog aldrig nånsin kunna lita på dig igen, eftersom du inte kan va ärlig om nånting. Det gör ont som fan men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela