Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Bonde söker ! =)

Publicerad 2009-12-16 17:37:14 i Allmänt,

När jag blir stor och är en hästbonde ska jag ställa upp i bonde söker fru :) det är verkligen mig.
Segt äre med skolan nu innnan sista jullovet;S men det går.
Just nu sitter jag och försöker plugga lite religion men det är så kul så det går bra :) snart ska jag börja göra lite mat, tacos. Sen blire mys framför tvn till bonde söker fru, spännande !
Ha en fin kväll,  pyss


Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2009-12-16 18:39:56

Vi kan ju ställa upp samtidigt <3 hahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela