Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Fredagsmys=)

Publicerad 2009-12-04 15:28:43 i Allmänt,

Det är skönt och inse fakta och känna sig som Lisa igen:)
underbart att det är helg, ikväll kl sex ska jag på julbord me stora familjen i hasselfors, älskart ! sen blire nog film myyyys:)
förövrigt tänker jag rätt mkt på hur underbart jonna hare i NY ! jag vill dela varje sekund där med henne <3
imorron ska jag plugga, sen på kvällen kan det nog bli utgång :) vi får se, dumt och bestämma allting här i livet, man kan ta allt som det kommer. Då blir allt mycket lättare kan jag lova, jag är ju förövriigt en rätt impulsiv person:)
Men nu ska jag kolla va jag ska ha på mig ikväll sen blire badet. ha en underbar kväll för det kommer jag att ha :)
love !



Den här dagen har klara sett fram emot, fredagsmys ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela