Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

söndag,

Publicerad 2009-12-13 13:36:51 i Allmänt,

skönt att helgen gick så fort..men nästa tisdag äre lov, sista jullovet för mig. Känns tungt men så äre när man går sista året och ska ut i arbetslivet ;)
I helgen har jag gjort allt möjligt faktiskt, ridit och så träffat mina underbara kompisar. Igår va jag me mamma och pappa hos deras kompisar och käka, mys vare. va ett antal år sen man följde med dom sådär. Sen blev det kga och en snabbvisit på statt, nykter. Va kanske inget att hänga i granen men det va skönt och vakna idag och inte må dåligt :)
förövrigt kommer jonna hem från NY idag, så snart ska jag ringa henne.
Men nu ska jag hoppa in i duschen för jag ska till örebro me lovisa en stund. ha en bra dag, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela