Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

24

Publicerad 2009-02-24 16:24:49 i Allmänt,

Idag har jag vart så trött, sov typ inget inatt eftersom jag drömde massa otäcka drömmar. Det är så lisa !
Skolan gick bra, börja sent och sluta tidigt. sköönt
Nästa jul/nyår blire förmodligen thailand med familjen:) så jävla mysigt och ni, tiden går fort !
nu ska jag plugga sen blire att träna !
hörs, pössss

haha, just ja..idag äre 3 månader kvar tills jag fyller, inte fyra som vissa trodde;)

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2009-02-25 16:57:09

Duktig du e som pluggar en massa jämt å ständigt =)

Postat av: isak :)

Publicerad 2009-03-02 20:32:17

för du fyller den 24 maj! ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela