Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Back on track !

Publicerad 2009-02-04 22:11:30 i Allmänt,

Nu vare ett bra tag sen man skrev här känner jag. Kan va för att jag typ aldrig är hemma nå mer, är ständigt på flykt ;) Och är jag hemma har jag så mkt annat för mig än att sitta vid en tråkig dator.
I helgen va jag på kryssning som ni vet. Har jag nånsin haft så kul eller!? tror inte det alltså, kommer ju aldrig va kul och festa här hemma nå mera ju. Träffat så mkt trevligt folk, alla från borås är så trevliga, dit vill jag flytta. När jag bott i new york några år:)
Svår slaget kan jag lova familjen !
Idag vare skola och jag fick vg på provet om diabetes. Cred till Lisa Sjölander som fixa vg på ett svårt prov ;)
imorron däremot har vi prov i rehabilitering. Har typ inte gått igenom nåt på lektionerna och jag vet typ inte vad vi har prov på riktigt !?:S aja, det ordnar sig:)
Men nu ska jag sova för ja har ont i huvet och känner mig allmänt sjuk:( men måste till skolan imorron
härdad !
höörs, pössss

Jag lever för att åka på kryssning till helsingfors varje helg !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela