Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

:)

Publicerad 2009-02-23 20:34:19 i Allmänt,

Kanske det bästa som kunde hända, jag va ju verkligen inne på fel vägar. Jag skulle ha lyssnat på min syster från början=) men men. Jag är så jävla stolt över mig sj=)

Faktiskt jättekul me skola. Tjöte lite me mina älskade ! Fick dock reda på att jag visst låg efter rätt rejält i psykologin;s trodde jag verkligen inte. haha! men jag har ju ingen större koll liksom så..Men det blire ändring på nu. För just nu är jag hur glad som helst och kan nog plugga hela natten om jag känner för det:$
Efter skolan körde jag lite bil, om 4 månader och 1 dag fyller jag 18. Vet ni att det känns faktiskt helt okej.
När jag kom hem blev det pluggg och sen bad. Sen massa plugg igen;S så just nu sitter jag och gör kanske världens största arbete. Aaa joo men det känns iaf så just nu. Men men, när det är gjort..så äre ju gjort ! Det är ju det som är för jäkla bra alltså.
Men nu blire att ägna ännu mer tid till mitt arbete. Höörs
pösss




Allt som har sin början..har sitt slut !
Men den här början har inget slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela