Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Looooov !

Publicerad 2009-02-13 18:34:46 i Allmänt,

Just nu kan allt kännas för bra. Just den här stunden. Det är fredag kväll och jag har ett helt lov framför mig:) Och det lär inte bli föör mkt plugg på lovet eftersom ja fått en hel del gjort redan. det e bra ! :P

hade historia prov idag då, gick sådär. Kunde ju iaf 1 fråga av 13. Känns jävligt kul när jag satt uppe till kl halv två inatt och plugga:P men man kan inte alltid ligga på topp. Typiskt mig att alltid plugga på helt fel saker !
Va oxå i badhuset på idrotten, perfekt för min klass som e helt galen ! så jävla kul, synd att jag alltid får ont i huvet när jag badar i badhus;S bota miig !    Men jag älskar OP2 ! :)

ikväll ska jag bara softa eftersom ja va vaken inatt och plugga;S så trött, somnar typ snart !
Äre bara jag som saknar stjärnor på is!? det är ju oslagbart, helt klart !
men nu ska jag basta sen blire en powernap på det !
ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela