Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Men degerfors kan !

Publicerad 2009-02-19 23:55:16 i Allmänt,

Ikväll vare match mot hammarö då. Det va så jäävla kul och spela. Men tyvärr blev det ingen vinst då men, vi knäcker väl lekvattnet nästa helg. Helt oväntat ;)
Just nu sitter jag och kollar massa fina bilder på molly. imorron äre två veckor sen hon dog och det är rätt tungt. men men sånt är ju livet! Aldrig mer nån som kommer och väcker mig på morgonen:( hur jag saknar livet med molly !
men men...
imorron ska jag gå upp kl halv åtta för jag ska följa med min bror ut och fiska:D Pimpla kanske är min grej trots allt ;)
och imorgonkväll har jag ingen aning om va ja ska göra, tänkte följa me freja på fest Men jag vet inte om jag har ork för det=/ sorry. Men jag är fan sliten efter dom här dagarna;) guld !

förövrigt saknar jag min syster jättemkt och jag har starka funderingar på att åka och hälsa på henne väldigt snart, har inte vart där på ett halvår=/ jag lär ju skärpa mig och börja åka till henne oftare, jag älskar ju faktiskt norge och jessheim !
Men nu ska jag kolla film, shall we dance..va väl en vecka sen sist liksom;)
hare braa imorron blire firre till lunch. pösss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela