Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Men Lisa kan !

Publicerad 2009-02-19 16:39:19 i Allmänt,

Nu är lovet nästan slut. Faktiskt det bästa lovet jag haft tror jag:) Känns bra !
Finns så mkt och berätta men jag har ingen ork,
Ikväll äre iaf match mot hammarö, jag är fan nåt grymt taggad.
men nu orkar ja inte, så vi hörs. hare bra pusss

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-02-20 12:59:21

Haha, såg er på bild i tidningen imorse ;)

Från innebandymatchen där ;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela