Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

Sängen !

Publicerad 2009-02-08 16:15:07 i Allmänt,

Mitt liv har typ förändrats helt den sista veckan. Känns rätt konstigt, ibland vill jag att det ska va som förut. Men Jag kommer alltid vilja ha min molly tillbaka. Men du har det bra där du är nu, det vet jag ! bara så svårt och acceptera att jag ska leva resten av mitt liv utan dig, du fanns alltid där. Men men, livet måste på nåt konstigt sätt gå vidare:/
Även fast det är hur tungt som helst.

I helgen har jag inte orkat sitta så mkt vid datorn, har vart sjuk och inte mått allt för bra.
Idag kommer bror hem från spanien och jag har saknat dom så. Så det är iaf lite kul :)
Förövrigt måste jag plugga idag eftersom jag har prov imorron:/ och på fredag;S hårda bud !
Men nu första blire littö one tree hill.
Och jag saknar kryssningen hur mkt som helst.
hare braa pösss


Kommentarer

Postat av: :$

Publicerad 2009-02-08 16:57:58

söt:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela