Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

<3

Publicerad 2009-01-19 16:13:12 i Allmänt,

Så mkt snack och jag vet inte va jag ska tro på längre !
Har iaf faktiskt vart en så vääääldigt glad dag =) Freja, emily och Jossan är det bästa som finns, verkligen !
Sluta visst kvart i elva idag typ..rätt göttt, satt kvar på skolan tills mamma kom och hämta mig halv två, sen åkte vi hem och jag gick ut och gick. Föör skönt !
Ikväll ska jag nog kanske träna om jag har ork:D och kanske sova hos robin, men det märks !
Nu har jag annat för mig
höörs pösssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela