Lisa Sjölander

Lisa Sjölander är mitt namn och jag är 20 år. Den 3:e november 2010 fick vi en son som heter Fabian. Jag, Fabian och Hilding bor tillsammans i en lägenhet i Karlskoga. I min blogg berättar jag om Fabians utveckling och våran vardag !

<3

Publicerad 2009-01-29 19:02:03 i Allmänt,

Jag kan känna mig lite sviken, men det är bara att förlåta
Förövrigt undrar jag vad jag har gjort er, det känns som om man rätt ofta råkar gå ifrån msn när man pratar me nån;S men det e fan inte mänksligt att fela längre ! Hårda tider alltså !
efter skolan idag blev det stan me freja, jossan och emily ! <3 fixa det sista inför kryssningen, för imorron åker ju faktiskt jag : ) Blir ju lite segt för er eftersom min blogg oxå tar litttö semester sådär.. starka funderingar på vad nalin ska gö i helgen eftersom min blogg inte kommer uppdateras nåt dom närmaste dagarna !

Just nu är jag helt själv hemma och har ingenting att göra, rätt drygt. Ingen träning eftersom jag inte har nån skjuts.
Men efter kryssningen blire att ta tag i innebandyn igen, men har inte haft nån riktigt lust att spela dom senaste månaderna..
förövrigt har jag inget spec att gö ikväll då, packa och kolla film och så kommer pappa hem.
Men nu ska jag äta fiskbullar för det finns inget bättre !
hare braaa, höörs på söndag ! :D
pösssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lisa Sjölander

Lisa Sjölander

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela